Thursday 21 August 2008

summary for thursday. by najib

well as you know.. pagi2 tetidur dlm keta den dtg ke skulah kna bguni n bla3 den masuk klas.. awl ku dtg hri ani b4 7.30 haha den masuk duduk dlu kajap liat pemandangan klas den mbca commerce th ku.. nda be mood wa mmmbca ah. kmi revise dri 7.30 til 9.00 utk malay, kmi bca commerce yg lain main chess smbil mendoakn urg ngmbl subject cmmrce payah men jawab... pip..haha..pip..
hmm.den aku ani kesiukan th jua mliat urg men chess ani, branti th ku mmbaca, aku n c lukman mliat c afiq n apip main.. abarnya seri bh.. den c ifrano lawan c jon-x hahaha yatah tu time pencakukan berlaku.. uleh ku.. dorang bising2 main, apalagi.. capat2 ku nmgbl bishop c iprad kh c jon-x tu... nda saya ingt.. hndal wa aku ah.. nda dorang nmpak bh aku ngmbl ah , nda lgi sadar tu haha.. c hasnan nmpk, c muram nmpak haha, c limin nmpk haha atu gnya... tapi yg pnting c hasnan lah ia blh nmpk sudh tu sblum ku kn mencakuk ah haha ...hmmm sammua.

den abis men chess, aku sma c indun(my adik) n rapi lepak d blakg klas menyandar rh dinding..kmi revise lah den aku bckp arah c rapi, "pi, i miss u pi. lama udh ko nda kulah" hahahah den mlayan th jua c rapi ani.." awu i miss u too nya"... apalagi.. yrus ku hmmmm. den time kmi revise, aku ,c indun n c lukman nyanyi lagu yg..."welcome to my paradise~" haha blik2 lagi kmi nyanyi ah majal.. well biasa lah peradian c ifrano.. den kmi peksa b.m hahahha ani yg pling bri malu hahaha

time ku mmbuat ah ngntuk2 ku bh pasal sudh siap luan batah kn nunggu abis ah haha jgn nda galat.. den tetidur th ku smbil migang tgn ku mnymbut pala ku haha apaaan?? den mcm ada ku kdgran urg mmgil namaku sadar ku trus.. den trus th ku liat cgu.. senyum2 ya... napa nyangku.. rupanya ia mliat aku tdur melangap mulut ku haha rupanya tgn ku atu nda.. pala ku sja turun kebwh haha, duduk straight tapi pala tunduk kbwh haha atu ya cgu tawa.. brimalu eh.. den kata cgu "jib.. jan lupa buat brapa huruf karangan mu ah" den ku sahuti " aaaaaa apppaa?? baahh(buang kes)"..haha den rehat..aku revise lagi cmmrce n time kmi kn strt commerce..urg eco kana halau ke 4a6 haha sian deloh.. den kami peksa.. sanang lah mcm 103% atu ada jua rasanya.. haha hmm..

den balik~ abis sakian...
btw hari ani aku makai stukin lunggar c idun hahah

0 comments: