Thursday 22 October 2009

WUUUUUWW! :P

selamat ari raya, selamat ari puasa, abis sudah segala hari barutah kan mengupdate. HAHA setelah sekian lama saya tidak mem post, saya terasa rindu lah~ mua mu ah. hehehehe!

13oct - 16nov.
OLEVEL EXAM!! huaheho! dun worry geng, kami sedaya upaya sedang berusaha belajar dan ke dewan hampir setiap hari untuk belajar dan untuk tidak menghampakan guru2 kami. wekwekwek!

abis olevel~ insyAllah join tournament bula di JIS atau Soas, atau friendly match sama blackrose. gilaa batah sudah wah nda menandang bula ah, iatah abis exam makai stupur ku tarus eh, jalan2 di rumah. wekwekwek.. kepada team2 bula yang kan friendly, buleh lah ngisi borang di jabatan perikanan~ mua mu ah. gitau2 saja ah mun kan friendly. kami open ni. kami ada fun. hahaha!

kepada player2 c&s and semua lah crew2 nya, ball boy kah, waterboy kah~ aaah di ucapkan selamat ari raya ah~ haha apakan. au bah semoga berjaya dalam exam, tau ku ni exam ni masa ani except for PMB abis udah. hehe!

dengan itu saya menutup post ini pasal aku ngaleh, saja mempost urang lain nda jua ada. wekwekwek iatah tu! bah pembaca, bisai2 ah.

apip noh omar
#14 :)

i laaaaap see and ass.

0 comments: